חייגו עכשיו:

03-605-6666

תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב

אין זה נעים פתאום ליפול באמצע הרחוב ולהיפצע אך כמובן שאף אחד לא יודע מה צופן לו העתיד ומקרים רבים יכולים לקרות גם בקרבת הבית. חשוב מאד לדעת שיש מה לעשות לאחר נפילה שכזאת וחשוב מאד לפנות אל עורך דין שעוסק בתחום הנזיקין על מנת לבחון את האפשרות של הגשת תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב ולקבל פיצוי מהעירייה על תקלה שהייתה, רצפה לא ישרה או כל רשלנות אחרת אשר בגינה התרחשה הנפילה הזאת. חשוב גם לשים לב להשלכות של הפגיעה עצמה והאם נשארת השפעה לטווח ארוך שמשפיעה על המשך החיים של מי שנפל.

איך מגישים תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב?

למרות הבלבול והטיפול המיידי הנדרש בפגיעה שקרתה בשל הנפילה יש חשיבות לביצוע הפעולות הנדרשות כמה שיותר מהר – צילום מקום הנפילה (על מנת לאתר מפגעים שבהם העירייה לא טיפלה וגרמו לנפילה או תרמו לכך שתתרחש), קבלת עדויות מאנשים שהיו במקום בעת הנפילה, שמירה של כל המסמכים הרפואיים ותיעוד של טיפול רפואי שניתן לנפגע, לרבות מה עתיד לקרות לו לאחר הפגיעה ואת כל אלה צריך להעביר לעורך דין מקצועי ומנוסה מתחום הנזיקין שיגיש תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב לאחר שיבחן לעומק את כל המסמכים ויקבל את המסקנה בנוגע לכדאיות התביעה ולגובה הפיצויים שמגיע לנפגע.

החשיבות של תחום הנזיקין

כל פגיעה גופנית, נפשית או כזאת שבוצעה ברכוש חייבת לקבל את ההתייחסות הנדרשת והנאותה מבחינה משפטית ואין סיבה לוותר על מיצוי הדין וקבלת הזכויות לאחר פגיעה זו או אחרת. הגשת תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב היא הדבר הנכון לעשות הן על מנת לקבל פיצוי מהעירייה במידה ומדובר ברשלנות או מפגע וגם כדי לפצות את הנפגע במידה והפגיעה תהיה מתמשכת ותשפיע על המשך השגרה שלו למשך הרבה זמן לאחר שהפילה התרחשה.

עורכת הדין מיטל רובין תעמוד לרשותכם בייעוץ או ייצוג מול העירייה לאחר נפילה ברחוב, תסביר לכם את המשמעויות של המקרה הספציפי שלכם ותעניק שירות מקצועי ואישי.

נפילה ברחוב תביעה

נפילה אקראית ברחוב באמצע יום שגרתי של סידורים או  במהלך יום עבודה עלולה להיות בעלת השפעות מרחיקות לכת והפגיעה כתוצאה ממנה יכולה להיות חמורה, בעלת השלכות לעתיד ומשמעותית. יש כמה פעולות שחשוב מאד לבצע, כמו למשל לבחון את האפשרות הגשת תביעה משפטית בגין המקרה ואף לקבל פיצוי ולשם כך חשוב מאד לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין שעוסק ומתמחה בתחום הנזיקין. למרות הכאבים וחוסר הנוחות חשוב לתעד כל מה שקשור לנפילה, לצלם את המקום עצמו שבו הנפילה התרחשה, לשמור ולהכין עותקים נוספים של כל המסמכים הרפואיים וההמלצות הרפואיות וכאמור ליצור קשר עם עורך דין שיוכל לסייע  לצורך מיצוי מלוא הזכוית המגיעות לנפגע.

מה התהליך של הגשת נפילה ברחוב תביעה משפטית?

כאמור, למרות חוסר נוחות והתעסקות עם החלמה מפציעה חשוב מאד גם לראות את הטווח הרחוק ולהבין את המשמעויות של הנפילה. יש מי שיצטרך להחלים בבית ולהעדר מהעבודה, יש מי שיצטרך טיפולי שיקום ויש אפילו מי שממש יהיה מושבת מכל פעילות למשך לא מעט זמן. עורך דין שעוסק בהגשת תביעות מסוג זב נפילה ברחוב תביעה יפעל גם מול העירייה או הרשות המקומית וגם מול המוסד לביטוח לאומי ככל שמדובר בתאונת עבודה על מנת למצות את הדין עבור הלקוח שלו וישיג עבורו את כל הפיצויים שמגיעים לו בגין הנפילה והפגיעות שהגיעו בעקבותיה. עו"ד נזיקין יידע לכוון את הלקוח ולהסביר לו בדיוק מה צריך להעשות ולקרות.

החשיבות של שיתוף פעולה עם עורך דין

אין שום גוף במדינה שאוהב או ממהר לשלם פיצויים לאנשים שהיו מעורבים בתאונות, גם אם המצב ברור מאד והאשמה ברורה גם היא. נפילה ברחוב תביעה היא תהליך שצריך לבצע על מנת לקבל את המגיע וולמצות את הזכויות גם בגין עצם הנפילה עצמה והן בגין ימי המחלה שנפדו לצורך ההחלמה מהפציעה. יש גם פציעות חמורות שתהיינה מוכרות כתאונת עבודה ולכן חשוב שעורך הדין יידע למצות את הזכויות המגיעות ללקוח שלו.

מחפשים עו"ד נזיקין? מיטל רובין היא הכתובת שלכם! עם ניסיון רב בתחום, ידע עשיר ומעמיק ויחס אישי ומקצועי לכל פנייה.

עוד בנושא

עורך דין לענייני נזיקין
עורך דין נזיקין

אדם שנפגע בתאונת דרכים או היה קורבן להוצאת דיבה, מטרד כלשהו (כמו זיהום אוויר או רעש בלתי סביר), תקיפה פיזית או אפילו רשלנות רפואית צריך

קרא עוד »
עו"ד תאונות דרכים
עורך דין תאונות דרכים

אין זה נעים להיות מעורבים בתאונות דרכים ולכל תאונה יכולות להיות השלכות ומשמעויות מרחיקות לכת. יש פגיעות בגוף או בנפש, יש פגיעות ברכוש והתוצאות של

קרא עוד »

הייתם מעורבים בתאונת דרכים?

תנו לי לעזור לכם

דילוג לתוכן