חייגו עכשיו:

03-605-6666

עורך דין תאונת אופנוע

בכל פעם שמתרחשת תאונת אופנוע צריך לקוות שלא יהיו בה הרוגים, שכן רוכבי האופנועים חשופים מאד לפגיעות מצד כלי הרכב שנמצאים על הכביש וכמובן מהכביש עצמו. אין להם את ההגנה ההיקפית שיש לנהגי המכוניות ולכן כל נסיעה של אופנוע מביאה איתה לא מעט סכנות. עבור הרבה אנשים אופנוע הוא כלי התחבורה היחיד שיש להם והוא אכן פתרון טוב ונוח לעומסי התנועה הכבדים בכבישי הארץ אך הסכנה לתאונה צריכה להיות במודעות של כל רוכב. במידה וקורה משהו חשוב מאד לפנות אל עורך דין תאונת אופנוע שמכיר את התחום ויש לו ניסיון רב בדיני נזיקין שבתוכם נכלל גם הנושא של תאונות דרכים.

הסיוע הצמוד הנדרש של עורך דין תאונת אופנוע

לא מומלץ להתעסק עם הפן המשפטי של תאונות דרכים בכלל ותאונות אופנוע בפרט באופן עצמאי ללא ליווי צמוד של עורך דין תאונת אופנוע. במקרים רבים התאונה עלולה להיות קשה ושיהיו בה הרוגים, מה שמותיר את בני המשפחה של הרוכב בצורך להתנהל עם עורך הדין ולמצות את הדין עם שאר המעורבים בתאונה. עורך הדין יידע להבין בדיוק אילו זכויות מגיעות לרוכב, יפעל מול המשטרה, המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח של המעורבים ובמקרים רבים ייצג את בני המשפחה של הנפגע כך שהם לא יצטרכו להתעסק עם התאונה.

החשיבות של ליווי משפטי צמוד

מערכת המשפט מתנהלת בעצלתיים ויש חוקים ותקנות שלא תמיד פשוט להבין אותם או לברר לעומק מה המשמעות שלהם בכל תיק או בכל מקרה שנדון בבית המשפט. עורך דין תאונת אופנוע שמלווה את המקרה יידע להסביר ללקוחות שלו איך להתנהל בצורה הכי נכונה ונוחה וכך יסייע להם לקבל את ההחלטות הנכונות עבורם, אלא שמתאימות למצב האישי שלהם. אדם שאינו משפטן או עורך דין לא יכול להבין לעומק משמעויות משפטיות ובדיוק לשם כך צריך שיהיה עורך דין צמוד.

עו"ד מיטל רובין מלווה תביעות ומקרי תאונות אופנוע עם ניסיון רב וידע עשיר וממצה את הדין והצדק עבור כל אחד מהלקוחות שלה.

עורך דין תאונות אופנוע

מי שרוכב על אופנוע נחשב לפגיע מאד ביחס לנהגים בכלי רכב סגורים. מכאן שכל תאונת דרכים שמעורב בה גם אופנוע תהיה בעלת פוטנציאל לפגיעה בגוף ואפילו לפגיעה קשה. לרוכבים אין את הרכב סביבם שמגן עליהם והם עלולים להיפגע בצורה חמורה גם בתאונת דרכים שתיחשב כקלה יחסית. מהסיבה הזאת חשוב מאד לפנות אל עורך דין תאונות אופנוע שיש לו התמחות ספציפית בתחום זה ויוכל לסייע לכל רוכב למצות את הזכויות שמגיעות לו אחרי התאונה ולמצות את ההליך המשפטי, ללא קשר אם התאונה התרחשה בגללו או שמא הוא אחד מהנפגעים שבה.

מה בדיוק יעשה עורך דין תאונות אופנוע?

כאמור, מכיוון שתאונות דרכים שמעורבים בהן אופנועים הן תאונות בעלות דרגת חומרה גבוהה יותר חשוב מאד להבין את המשמעויות של התאונה לא רק מבחינת מה שקרה בה ומהבחינה של הפגיעות הגופניות של המעורבים בה אלא גם מבחינה משפטית ואיך יהיה הכי נכון להתמודד עם ההשלכות. עורך דין תאונות אופנוע יצטרך לבחון את העדויות והגרסאות שניתנו במשטרה ואת אלה שהוגשו לחברת הביטוח ובמידה ומוגשת תביעה הוא יכול לייצג את הלקוח שלו, או לייצג את הצד שמעורב בתאונה ומעוניין להגיש תביעה בגין תאונת דרכים לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ואפילו לפי פקודת הנזיקין. מכיוון שבישראל מתרחשות הרבה מאד תאונות חשוב מאד לדעת שלא מומלץ להתנהל לבד אלא לשכור את השירותים של עורך דין שימצא את הדרך הנכונה להתנהל.

הסכנה הגדולה של תאונות אופנוע

אמנם בשל עומס רב בכבישים לפעמים האופנוע הוא הפתרון הטוב ביותר אך יש כל כך הרבה סיכונים ברכיבה על אופנוע וצריך לדעת אותם ולשקול אותם היטב לפני שקונים אופנוע ויוצאים לרכב עליו בכבישי הארץ. אמנם אפשר למצוא עורך דין תאונות אופנוע שיסייע ויכווין במקרה של תאונה אך עדיין יהיה מדובר בתאונה לא פשוטה שעלולה להיות כרוכה בפגיעות גוף לא פשוטות שייקח לא מעט זמן להשתקם ולהחלים מהן.

מחפשים עו"ד שמתמחה בתאונות אופנוע? עו"ד מיטל רובין היא הכתובת שלכם, עם ניסיון רב בתחום והצלחות רבות עבור הלקוחות שלה.

עוד בנושא

עורך דין תאונות אופנוע
עורך דין תאונת אופנוע

בכל פעם שמתרחשת תאונת אופנוע צריך לקוות שלא יהיו בה הרוגים, שכן רוכבי האופנועים חשופים מאד לפגיעות מצד כלי הרכב שנמצאים על הכביש וכמובן מהכביש

קרא עוד »
עו"ד נזקי גוף
עורך דין נזקי גוף

תחום הנזיקין הוא תחום מורכב וסבוך בעולם עריכת הדין וככזה צריך להתמחות בו על מנת למצות את הדין בכל מצב או מקרה שבו אדם זה

קרא עוד »

הייתם מעורבים בתאונת דרכים?

תנו לי לעזור לכם

דילוג לתוכן