חייגו עכשיו:

03-605-6666

תאונת עבודה בדרך לעבודה

המושג תאונת עבודה מתייחס לכל פגיעה שמתרחשת בזמן שקשור ישירות לעבודתו של אדם זה או אחר – במהלך יום העבודה כשהוא נמצא בתפקיד, כאשר הוא נמצא בדרכים כדי להגיע לעבודה או כאשר הוא נמצא בדרך הביתה אחרי יום עבודה שהסתיים. תאונת עבודה בדרך לעבודה יכולה להיות תאונת דרכים שהתרחשה בדרך למקום העבודה ויכולה להיות גם כל פגיעה אחרת – כמו נפילה ברחוב למשל. יש משמעויות עמוקות ומהותיות לעצם ההגדרה של תאונת עבודה ולכן חשוב לפעול בצורה נחושה וממוקדת במקרה של תאונה כזאת, חלילה. מומלץ גם לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין שעוסק בתחום זה ויוכל לסייע ללקוח שלו.

מה המשמעות של תאונת עבודה בדרך לעבודה?

כאמור, תאונת עבודה בדרך לעבודה תיחשב כתאונת עבודה ומה שבעיקר חשוב כאן זה המשמעויות של מה שקורה אחרי התאונה. כמובן שזה גם תלוי בחומרת הפגיעה או הפציעה של העובד – האם הוא מסוגל להמשיך לעבוד לאחר התאונה או שמא מדובר בתאונה חמורה עם פגיעות קשות שיישארו למשך הרבה זמן. מי שמפסיק לעבוד בשל תאונת עבודה שקרתה לו צריך להיות ידוע ומוכר למוסד לביטוח לאומי ומכיוון שגוף זה מתנהל בצורה מסורבלת ומיושנת – כדאי מאד שיהיה בתמונה עורך דין שמתעסק בתחום הנזיקין ויוכל לסייע ללקוח שלו ולייצג אותו מול גוף זה.

מה עוד חשוב לדעת על תאונת עבודה?

מכיוון שיציאה לעבודה היא חובה במדינה הרי שאם מתרחשת תאונה אשר מונעת מאותו אזרח להגיע לעבודה והפגיעות שבה גורמות לו לאבד את הכשירות הרי שהמוסד לביטוח לאומי צריך להגן עליו ולספק לו את התשתית הכלכלית כדי שיוכל להמשיך להתקיים בכבוד. תאונת עבודה בדרך לעבודה היא רק סוג אחד של תאונות עבודה מוכרות ומכיוון שיש דקויות כאלה ואחרות בהגדרות חשוב לפעול בצמוד לעורך דין שמכיר את התחום על בוריו ויוכל לסייע ולהבין לעומק את ההשלכות עבור הלקוח שלו.

עו"ד מיטל רובין מציעה שירותים מתקדמים בתחום של תאונות עבודה ונזיקין ומומלץ לפנות אליה ולקבל את כל ההסברים הנדרשים.

עוד בנושא

עורך דין לענייני נזיקין
עורך דין נזיקין

אדם שנפגע בתאונת דרכים או היה קורבן להוצאת דיבה, מטרד כלשהו (כמו זיהום אוויר או רעש בלתי סביר), תקיפה פיזית או אפילו רשלנות רפואית צריך

קרא עוד »

הייתם מעורבים בתאונת דרכים?

תנו לי לעזור לכם

דילוג לתוכן