חייגו עכשיו:

03-605-6666

עורך דין תאונות עבודה

תאונות עבודה הינם אירועים אשר ארעו לאדם זה או אחר כאשר הוא נמצא במקום העבודה שלו במהלך שעות העבודה, בדרך מהבית אל המקום שבו הוא עובד או בדרך חזרה הביתה בסוף היום. מכיוון שמדובר בפגיעות בגוף או ברכוש (תאונת דרכים למשל) הרי שחשוב מאד שיהיה מעורב עו"ד תאונות עבודה שיסייע ללקוח שלו להבין לעומק מה קרה ואילו השלכות יש לתאונה על שגרת היומיום שלו. הנושא של תאונות עבודה מההיבט המשפטי סבוך ומגוון ויש לו משמעויות גם מבחינת גופים נוספים כמו המוסד לביטוח לאומי, חברת הביטוח הפרטי של אותו עובד וגם מבחינת מקום העבודה שלו. מכאן שנדרש שירות משפטי מקצועי.

מה התפקיד של עו"ד תאונות עבודה?

עורך דין שיש לו התמחות בתחום של תאונות עבודה ובחוקי הביטוח הלאומי בפרט (ויש גם כאלה שמתמחים בתחום של תאונות בכלל) יידע להבין במדויק האם אירוע זה או אחר אכן יוגדר כתאונת עבודה, מה המשמעות של הגדרה זו מבחינת המשך החיים של אותו אדם, מה ההשלכות, איך הוא צריך למצות את הדין מול מי שפגע בו וכמובן האם מגיעים לו פיצויים מהמוסד לביטוח לאומי או מחברת הביטוח בגין הנזק שנגרם לו. עו"ד תאונות עבודה יפעל מול כל הגופים האלה בשם הלקוח שלו ואט אט ירד לעומקם של דברים על מנת להבין בדיוק את אשר אירע.

החשיבות של ליווי מקצועי צמוד

תאונת עבודה יכולה להביא איתה תהפוכות לא קטנות בחיי היומיום לא רק של אותו עובד עצמו אלא של כל בני משפחתו. יש גם תאונות עבודה קשות שהסתיימו במוות כך שמי שהיה צריך לטפל בהשגת הצדק ומיצוי הזכויות אלה קרובי המשפחה של העובד ולכן יש חשיבות גבוהה לשכירת השירותים של עו"ד תאונות עבודה שמכיר את התחום, בקיא ומנוסה בו ויידע בדיוק איך לגשת לכל נושא או תביעה כך שיהיו הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח בהם.

עו"ד מיטל רובין היא עו"ד שעוסקת בתחומי הנזיקין ותאונות העבודה בפרט, עם ניסיון רב ושירות אישי עבור כל לקוח ולקוח.

עורך דין לענייני תאונות עבודה

התעסקות משפטית בתחום של תאונות עבודה נחשבת למורכבת ולא פשוטה בכלל, שכן היא מערבת כמה וכמה גופים שצריכים לתת את הדעת בנוגע לתאונה עצמה, כמו גם לפיצוי של הנפגע או של בני המשפחה שלו בשמו. באופן כללי חשוב לדעת שכל מה שקורה בזמן העבודה, בדרך אל העבודה מהבית או בדרך החזרה הביתה בסוף היום ייחשב כתאונת עבודה ולכן עצם הדיווח על התאונה ואיסוף עדויות או מסמכים שקשורים חייבים להתבצע באופן מיידי לכן כדאי ומומלץ כי עורך דין לענייני תאונות עבודה ייצג את הנפגע על מנת לסייע לו להבין את המשמעויות בנוגע לתאונה ולהכווין אותו איך יהיה הכי כדאי להתנהל.

מה תחומי העיסוק של עורך דין לענייני תאונות עבודה?

תאונות עבודה הן רק חלק קטן מהתחום הגדול יותר של דיני נזיקין אשר דנים במקרים או אירועים שבהם התרחשה פגיעה של ממש בגוף, בנפש או ברכושו של אדם זה או אחר –תאונות דרכים (ללא קשר אם מדובר בכלי רכב פרטי או אופנוע), תקיפה פיזית, הוצאת לשון הרע ואפילו רשלנות רפואית. עורך דין לענייני תאונות עבודה יכיר לעומק את כל המקרים האלה ויידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לסייע לכל לקוח שמגיע אליו, בין אם לקבלת ייעוץ ובין אם על מנת להיות לקבל שירותי ייצוג בבית המשפט.

החשיבות של פנייה מיידית אל עו"ד

כאשר מדובר בתאונת עבודה חשוב מאד לפעול מהר ולא להתמהמה. גם אם מדובר בפגיעה פיזית חמורה או בעייתית חשוב מאד כבר בשלבים הראשוניים לראות את הנולד ולהתחיל באיסוף של עדויות או מסמכים על מנת שאפשר יהיה להציג אותם בפניו של עורך דין לענייני תאונות עבודה על מנת שיחווה את דעתו המקצועית, יציע כיווני פעולה אפשריים וכמובן יגיש הצעת מחיר לייצוג מלא בתביעה או בתיק המדובר. חשוב לבחור את עורך הדין על סמך כמה שיותר ניסיון שיש לו בתחומים אלה.

עו"ד מיטל רובין מנוסה מאד בתחומי תאונות העבודה ותסייע גם לכם עם שירות מקצועי ברמה גבוהה ויחסי אישי.

עוד בנושא

עו"ד תאונות דרכים
עורך דין תאונות דרכים

אין זה נעים להיות מעורבים בתאונות דרכים ולכל תאונה יכולות להיות השלכות ומשמעויות מרחיקות לכת. יש פגיעות בגוף או בנפש, יש פגיעות ברכוש והתוצאות של

קרא עוד »
ביטוח חובה לאופנוע

ביטוח חובה לאופנוע נחשב לרוב כיקר ביותר מבין האפשרויות השונות לביטוח רכב חובה. הדבר נובע בעיקר מהסבירות הגבוהה יותר של מעורבות אופנועים בתאונות דרכים, פי

קרא עוד »

הייתם מעורבים בתאונת דרכים?

תנו לי לעזור לכם

דילוג לתוכן