חייגו עכשיו:

03-605-6666

עורך דין ביטוח לאומי

אזרחים רבים במדינה נמנעים מלהיכנס למחלוקות או ויכוחים עם המוסד לביטוח לאומי ובמקרים רבים אפילו מוותרים על קבלת הטבות או זכויות שמגיעות להם. הם חוששים מסירוב אוטומטי, חוששים משאלות או בירורים ומסירת פרטים חודרניים הקשורים לחייהם האישיים ולא מעוניינים להיות אלה שפקידי המוסד יחשדו בהם שמנסים לקבל כספים או קצבאות במרמה. עו"ד ביטוח לאומי שאפשר לשכור את השירותים שלו יכול לסייע ללקוחות האלה לקבל את מה שמגיע להם על פי החוק גם אם בעבר הם קיבלו תשובה שלילית, מכל סיבה שהיא. כאשר יהיה בתמונה עורך דין ההתייחסות הראשונית כלפי אותו אזרח תהיה שונה לגמרי.

מה יכול לעשות עו"ד ביטוח לאומי?

כאמור, עו"ד ביטוח לאומי יפעל בשם הלקוח שלו מול המוסד לביטוח לאומי – יגיש בקשות או תביעות, יגיש ערעור כאשר התקבלה תשובה שלילית, יגיע לוועדה הרפואית כדי לייצג את הלקוח שלו או יגיש עבורו ערעור בגין החלטה שקיבל וועדה רפואית קודמת. בתור בעל מקצועי שמייצג את החוק ומחויב לו – המוסד יהיה הרבה פחות (או בכלל לא יהיה) חשדן כלפי אותו עורך דין שמייצג ויש כאן אמירה שלפיה האזרח המדובר בטוח בצדקתו ולכן חשוב להתייחס בכובד ראש לבקשה או התביעה שלו, גם אם עד כה זה טרם קרה או שאלה נדחו על ידי המוסד. עורך הדין יוכל למצות זכויות בקלות רבה יותר.

מתי צריך לפנות אל עורך דין?

יש מקרים שבהם אנשים פונים לקבל ייעוץ של עו"ד ביטוח לאומי, שכן הוא מכיר את אופן הפעולה של המוסד לביטוח לאומי ויודע בדיוק האם סירוב שהתקבל היה מוצדק או לא. עורך דין כזה יכול גם להיות הכתובת הנכונה והמתאימה להתייעצות מוקדמת עוד בטרם פונים למוסד וכמובן שהוא זה שייצג את הלקוח שלו בבית המשפט בתביעה שיגיש כנגד המוסד. חשוב מאד להכיר עורכי דין שעוסקים בתחום זה ולדעת מתי כדאי לפנות אליהם.

מחפשים שירות משפטי מול המוסד לביטוח לאומי? עו"ד מיטל רובין היא הכתובת שלכם, עם ניסיון רב בתחום ושירות מצוין לכל לקוח.

 

עורך דין לביטוח לאומי

יש לא מעט מצבים או סיטואציות במהלך החיים שבהם אדם זה או אחר עלול למצוא את עצמו במחלוקת מול המוסד לביטוח לאומי. יש מקרים פעוטים שבהם מספיק למלא טופס, לשלוח מכתבים או להגיש בקשה ויש  מקרים סבוכים ומורכבים יותר שבהם חשוב מאד לשכור את השירותים של עורך דין לביטוח לאומי שייצג את אותו אדם ויסייע לו במיצוי הזכויות מול הגוף במדינה שאמון על שמירת הביטחון האישי והכלכלי של כל אזרח, בעיקר בסיטואציות קשות או בעייתיות. כיום מדובר בתחום משפטי בפני עצמו ולכן חשוב שעורך הדין שפונים אליו יהיה כזה שיש לו ניסיון רב בחוקי המוסד לביטוח לאומי.

מתי צריך לפנות אל עורך דין לביטוח לאומי?

כאמור, יש כמה וכמה מקרים שבהם יש צורך להיעזר בשירותים המקצועיים והניסיון של עורך דין לביטוח לאומי. יכול להיות שיהיה מדובר בערעור על התוצאות של ועדה רפואית שהתקיימה, יתכן ומלכתחילה אדם זה או אחר ירצה עורך דין שייצג אותו וילווה אותו בוועדה הרפואית, יכול להיות שמקרה יהיה כזה שבו אדם מסוים מגיש תביעה או בקשה לקצבה או הקלה ומסורב שלא בצדק על פי דעתו ועוד. עורכי דין שמתמחים בעבודה מול המוסד לביטוח לאומי יידעו בדיוק איך פועל המוסד ומכאן שהם גם יידעו איך יהיה הכי נכון למצות את הזכויות עבור הלקוחות שלהם.

בכל עניין מול ביטוח לאומי מטפלים רק עם עורך דין

המוסד לביטוח לאומי נחשב לגוף מיושן ומסורבל והמדובר בכספי ציבור אשר יכולת הגמישות בו נמוכה אולם עו"ד מקצועי בתחום יודע שאין שחור ולבן  ואין זה פשוט למצות זכויות שמגיעות. בנוסף לכך ידוע שהמוסד פועל בחשדנות יתרה כלפי בקשות או תביעות והיד מאד קלה על סירובי הבקשות השונות. יחד עם זאת ההתייחסות תהיה שונה כלפי מי שפונה דרך עורך דין לביטוח לאומי, שכן עורכי הדין מכירים היטב את הכללים ואת החוקים ותקנות בנוגע לקצבאות או בקשות ולכן עורך דין יכול במקרים רבים לקצר את משך ההמתנה.

עו"ד מיטל רובין – עם ניסיון רב בעבודה מול המוסד לביטוח לאומי, ממצה זכויות עבור הלקוחות שלה בדרכי נועם ושירות מעולה.

עוד בנושא

ביטוח חובה לאופנוע

ביטוח חובה לאופנוע נחשב לרוב כיקר ביותר מבין האפשרויות השונות לביטוח רכב חובה. הדבר נובע בעיקר מהסבירות הגבוהה יותר של מעורבות אופנועים בתאונות דרכים, פי

קרא עוד »

הייתם מעורבים בתאונת דרכים?

תנו לי לעזור לכם

דילוג לתוכן