חייגו עכשיו:

03-605-6666

עורך דין תאונות דרכים

אין זה נעים להיות מעורבים בתאונות דרכים ולכל תאונה יכולות להיות השלכות ומשמעויות מרחיקות לכת. יש פגיעות בגוף או בנפש, יש פגיעות ברכוש והתוצאות של התאונה עלולות ללוות את מי שהיה מעורב בה לאורך הרבה מאד זמן. במקרים רבים לא רק צריך ליצור קשר עם חברת הביטוח ולהתאושש פיזית ונפשית מהתאונה אלא צריך למצוא עורך דין לענייני תאונות דרכים שיסייע מהפן המשפטי, ללא קשר אם מי שפונה אליו הוא הצד הפוגע או הצד הנפגע. עורך הדין יכול לפעול בשם הלקוח שלו מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח ולייצג אותו בהליך משפטי שמתקיים בנוגע לתאונה.

איך יסייע עורך דין לענייני תאונות דרכים לאחר התאונה?

חשוב מאד לפנות אל עורך דין לענייני תאונות דרכים לאחר כל תאונה, גם אם נדמה שמדובר בתאונה קלה שאין בה כאלה שנפגעו בצורה משמעותית. הוא זה שיבחן לעומק את המקרה ואת המסמכים שנאספו ויידע להגיד ללקוחות שלו איך יהיה הכי נכון לפעול מבחינת הפנייה למשטרה, לחברת הביטוח ולמוסד לביטוח לאומי. לעצם התרחשות התאונה יכולות להיות השפעות גם אחרי לא מעט שנים ולכן חשוב מאד שהפנייה תהיה מתועדת על מנת שאפשר יהיה להתמודד איתה בכל מצב או עיתוי שבהם היא תגיע. בכל מקרה עורך הדין הוא הדמות הנכונה שאליה צריך לפנות בכל שאלה או בירור בנוגע לתאונה.

החשיבות של פנייה מהירה אל עו"ד

יש חשיבות גבוהה לפנייה מהירה ככל האפשר אל עורך דין לאחר התרחשות תאונת דרכים. עורך דין לענייני תאונות דרכים ינחה את הלקוח שלו מה עליו לעשות, אילו מסמכים עליו לשמור, מה צריך להגיד בעת הגשת תלונה במשטרה ואיך להתנהל מול חברת הביטוח. עם הזמן וההבנה בנוגע למהות הפגיעות לטווח ארוך תתגבש דעה בנוגע להגשת אישום או התחלתו של הליך משפטי ועורך הדין יהיה זה שייצג את הלקוח וידאג לאינטרסים שלו.

עו"ד מיטל רובין – מנוסה בתביעות ותיקי תאונות דרכים מספקת שירותי ייעוץ וייצוג במגוון תחומי נזיקין.

עו"ד תאונות דרכים

תאונות דרכים נחשבות למכת מדינה בישראל הן בשל ריבוי כלי הרכב, הן בשל כניסת הקורקינטים והאופנים החשמליות לושק כלי התחבורה ואנשים רבים מוצאים עצמם מעורבים בהן באיזהו שלב בחייהם. לתאונה יש השלכות חמורות מאד על המשך החיים של כל מי שמעורב בהן, ללא קשר אם הם בצד הפוגע או הנפגע, בין אם היו מעורבים ישירות בתאונה או רק כי היו במקום הלא נכון ברגע הלא נכון. חשוב מאד לדעת להתנהל מבחינה משפטית סביב הנושא של תאונת הדרכים שקרתה ובחירת עו"ד תאונות דרכים היא צעד ראשון מתבקש וחשוב שצריך להתבצע ככל האפשר בסמוך לתאונה. עורך הדין יידע לנתח לעומק מה בדיוק קרה, האם התאונה עונה על הגדרות החוק, מה ההשלכות המשפטיות של עצם קרות התאונה וכמובן שהוא יוכל לייעץ ללקוחות שלו איך להתנהל בהמשך על מנת למצות את מקסימום הזכויות המגיעות להם.

מה עושה עו"ד תאונות דרכים?

כאשר שוכרים את השירותים של עו"ד תאונות דרכים הוא יבקש לספר בדיוק מה קרה ומה אירע, יבחן את המסמכים שכבר קיימים בידיהם של הלקוחות שלו, יוודא שהייתה פנייה למשטרה כפי שמתבקש ושנשמרו מסמכים רפואיים שקשורים לפגיעה פיזית ככל ואכן קרתה. בעזרת כל אלה הוא יוכל להבין בדיוק איך קרתה התאונה, וגם ידאג שתתבצע פנייה מסודרת לחברת הביטוח על פי הצינורות המקובלים. על סמך הידע והניסיון שלו הוא יוכל לגבש דעה ולהציע את דרך ההתנהלות מבחינה משפטית – מתן הגנה או הגשת תביעה, בד בבד עם קבלת פיצוי ודאגה לקבלת טיפול רפואי לפגיעות מהתאונה.

החשיבות של עורך דין צמוד שמתמחה בתחום

כאמור, לתאונת דרכים יש לא מעט משמעויות והשלכות. אין להשאיר שום דבר ליד המקרה וחשוב מאד שיהיה עו"ד תאונות דרכים שמתמחה בתחום זה וייעץ ללקוחות שלו מה לעשות ואיך להתנהל על מנת למצות זכויות שמגיעות להם ולקבל את מלוא הפיצויים המגיעים להם. הוא גם יהיה זה שייצג אותם על פי הצורך בבית המשפט וכך הם לא יצטרכו בעצמם לעמוד מול חברות הביטוח, מול  עורכי דין של הצד הנגדי או מול השופט בעצמו.

עו"ד מיטל רובין מתמחה בייצוג לקוחות שמעורבים בתאונות דרכים ובעלת ניסיון רב בייצוג, מתן ייעוץ או חוות דעת וכמובן הבנה מעמיקה של ההשלכות לאחר תאונת דרכים.

עוד בנושא

ביטוח חובה לאופנוע

ביטוח חובה לאופנוע נחשב לרוב כיקר ביותר מבין האפשרויות השונות לביטוח רכב חובה. הדבר נובע בעיקר מהסבירות הגבוהה יותר של מעורבות אופנועים בתאונות דרכים, פי

קרא עוד »

הייתם מעורבים בתאונת דרכים?

תנו לי לעזור לכם

דילוג לתוכן