חייגו עכשיו:

03-605-6666

עורך דין נזקי גוף

תחום הנזיקין הוא תחום מורכב וסבוך בעולם עריכת הדין וככזה צריך להתמחות בו על מנת למצות את הדין בכל מצב או מקרה שבו אדם זה או אחר נפגע בגופו או שנפגע הרכוש שלו. בין המקרים הנפוצים והמוכרים אפשר למצוא את תאונות הדרכים, רשלנות רפואית, תקיפות פיזיות אלימות וגם פגיעות בנפש כמו הוצאות לשון הרע או גניבת עין. כדי להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הפן המשפטי של פגיעות אלה חשוב לשכור את השירותים המקצועיים של עורך דין לתביעות נזקי גוף ולבחור אותו עם סמך כמה שיותר ניסיון וידע שיש לו בתחום הספציפי הזה.

מה בדיוק יעשה עורך דין לתביעות נזקי גוף?

כאשר קורה מקרה שמעורבת בו אלימות פיזית ובעקבותיה פגיעות בגוף, בנפש או ברכוש – חשוב ליצור קשר מיידי עם עורך דין לתביעות נזקי גוף, בד בבד עם ביצוע פעולות כמו הגשת תלונה במשטרה, פנייה למגן דוד אדום או דיווח לחברת הביטוח (אם מדובר בתאונת דרכים, למשל). בעזרת מסמכים ותיעוד שיועברו לידיו של עורך הדין הוא יבין לעומק מה בדיוק קרה, יבין את ההשלכות המשפטיות ויסביר אותן היטב ללקוח שלו וגם ימליץ על סמך הניסיון שלו על דרך הפעולה שנראית לו הכי כדאי ומתאימה לנסיבות. הוא יסייע ללקוח שלו למצות את הדין ואת הזכויות שלו במצב החדש.

תחומי פעילות של עולם הנזיקין

עורך דין לתביעות נזקי גוף עוסק כאמור בייצוג לקוחות שנפגעו בעצמם או שהיו צד אחר בתאונת דרכים או כל פגיעה פיזית או נפשית, הוא יכול לפעול מול המוסד לביטוח לאומי ומול גופי אכיפת החוק וכך למצות את הדין עבור הלקוח שלו, להבין לעומק מה אירע ובמצבים שבהם גישה או מידע ייחסמו מהלקוח – לעורך הדין תהיינה הדרכים שלו להשיג את התשובות הנדרשות לשם המשך הייצוג של הלקוח שלו.

עו"ד מיטל רובין מתמחה בדיני נזיקין – פגיעות גוף ותאונות דרכים למשל, ומזמינה אתכם לפנות לקבלת ייעוץ או ייצוג עם הרבה ידע וניסיון עשיר בתחום זה.

עו"ד נזקי גוף

התחום במשפטי אשר עוסק בפגיעות בגוף, בנפש וברכוש נקרא דיני הנזיקין ועורכי דין המתעסקים בתחום זה, צריכים להתמחות ספציפית בתחום זה על מנת להציע מגוון שירותים מקצועיים ומתקדמים עבור הלקוחות שלהם. עו"ד נזקי גוף יכול להציע ייעוץ או ייצוג ללקוחות שנפגעו פיזית בשל מגוון סיבות ונסיבות – תאונות דרכים (בין אם הם  נהגו, נסעו בכלי רכב, או נפגעו כהולכי רגל אפילו כרוכבי אופניים וקורקינט), תקיפה פיזית שעברו, מקרה של רשלנות רפואית שהם היו קורבן שלו ועוד. חשוב מאד לפנות אל עורך דין בעל ההתמחות הספציפית, מה שיבטיח טיפול מקצועי ומענה מותאם אישית ללקוח על פי הפגיעות שספג ועל פי הנסיבות של האירוע שקרה.

מתי פונים אל עו"ד נזקי גוף?

כאמור, כאשר קורה מקרה שבגינו אדם זה או אחר נפגע בגוף חשוב לפנות אל עו"ד נזקי גוף ללא עיכוב וכמה שיותר מהר. חשוב לתעד כל דבר שקשור באירוע, לשמור מסמכים רפואיים או רשמיים, לזכור ולתעד כל עדות או שיחה עם מי שיש לו קשר לעניין וכמובן לפעול גם בצינורות המקובלים על פי מה שקרה – הגשת תלונה במשטרה, איסוף מסמכים רפואיים או פנייה אל המוסד לביטוח לאומי. כל אלה חשובים לשם טיפול יעיל במקרה הספציפי שעל הפרק וכל אלה יסייעו בידיו של עורך הדין להבין לעומק מה היה, להסביר ללקוח שלו את המשמעויות השונות וכמובן לסייע לו לבחור את דרך הפעולה המתאימה.

עם פגיעות גוף לא מתמודדים לבד

בשל עצם הפגיעות בגוף מדובר בתחום משפטי ייחודי וחשוב מאד שלא להתמודד לבד עם ההשלכות המשפטיות שלו. חשוב שיהיה בתמונה עו"ד נזקי גוף כבר מההתחלה שיידע לכוון ולסייע, להיות זמין אישית ולהסביר מה הכי כדאי לעשות ואיך יהיה הכי נכון להתנהל מבחינה משפטית. הוא יהיה בעל ניסיון במקרים שכאלה ולכן הוא זה שצריך להוביל את הלקוח עד להשגת הצדק ומיצוי כל הזכויות שלו בשל המצב החדש לאחר הפגיעה הגופנית.

מעוניינים בייעוץ או ייצוג של עו"ד נזיקין? פנו עוד היום לעו"ד מיטל רובין, עם ניסיון רב בתחום, ליווי צמוד ואישי, ידע עשיר ושירות מעולה לכל לקוח ולקוח.

עוד בנושא

עורך דין לביטוח לאומי
עורך דין ביטוח לאומי

אזרחים רבים במדינה נמנעים מלהיכנס למחלוקות או ויכוחים עם המוסד לביטוח לאומי ובמקרים רבים אפילו מוותרים על קבלת הטבות או זכויות שמגיעות להם. הם חוששים

קרא עוד »
עורך דין לענייני נזיקין
עורך דין נזיקין

אדם שנפגע בתאונת דרכים או היה קורבן להוצאת דיבה, מטרד כלשהו (כמו זיהום אוויר או רעש בלתי סביר), תקיפה פיזית או אפילו רשלנות רפואית צריך

קרא עוד »
עורך דין תאונות אופנוע
עורך דין תאונת אופנוע

בכל פעם שמתרחשת תאונת אופנוע צריך לקוות שלא יהיו בה הרוגים, שכן רוכבי האופנועים חשופים מאד לפגיעות מצד כלי הרכב שנמצאים על הכביש וכמובן מהכביש

קרא עוד »

הייתם מעורבים בתאונת דרכים?

תנו לי לעזור לכם

דילוג לתוכן