חייגו עכשיו:

03-605-6666

עורך דין נזיקין

אדם שנפגע בתאונת דרכים או היה קורבן להוצאת דיבה, מטרד כלשהו (כמו זיהום אוויר או רעש בלתי סביר), תקיפה פיזית או אפילו רשלנות רפואית צריך לקבל ייעוץ מקצועי אישי מטעמו של עורך דין לתביעות נזיקין, שזהו התחום המשפטי שנושאים אלה משתייכים אליו. מדובר בתחום לא פשוט שכמעט בלתי אפשרי להתעסק בו לבד ולכן חשוב במיוחד שיהיה בתמונה עורך דין מקצועי ומנוסה שיידע בדיוק איך למצות את הדין בכל מקרה ומקרה ויסייע ללקוחות שלו להשיג עבור עצמם את הצדק שהם חשים שמגיע להם. בעוד יש כיום נושאים משפטיים שמאפשרים ייצוג עצמי או ביצוע פעולות ללא עורך דין – הרי שתיקי נזיקין אינם כאלה.

איך בוחרים עורך דין לתביעות נזיקין?

מכיוון שצריך לוודא בחירה של עורך דין שאכן מתמחה בתחום הספציפי שבו נדרש הסיוע הרי שהנושא של נזיקים ופגיעות גוף או רכוש הוא עניין מהותי שאין להתפשר על המקצועיות של השירותים הנדרשים בו. עורך דין לתביעות נזיקין חייב להיות מנוסה ככל האפשר, בעל ראייה רחבה והבנה של כל מה שקורה, זאת הן על מנת שיוכל לייצג את הלקוח שלו בדרך הכי טובה ויעילה והן על מנת להעשיר את הניסיון שלו עצמו שעם הזמן יצטבר ויעמוד לרשותו עבור הלקוחות שלו. הצלחות קודמות בתביעות דומות גם הן פרמטר חשוב מאד.

תביעות נזיקין פותרים רק עם עורך דין!

יש אנשים רבים שחושבים ששכר הטרחה שמשולם לעורכי הדין גבוה ולא תמיד מוצדק כאשר מחפשים עורך דין לתביעות נזיקין חשוב מאד להתעלם מהעניין הכספי אשר בפועל הוא הנמוך ביותר משאר התחומים כגון פילי ומשפחה, שכן על מנת להצליח בתביעה זו, ענין הייצוג חשוב מאד וחשוב שיהיה כבר בהתחלה עורך דין מנוסה ככל האפשר וכזה שיוכל להציע שירותים לא פחות ממעולים. עורך דין מוכר בתחום, כזה ששמו הולך לפניו ויש לו מוניטין מעולים יהיה הבחירה הנכונה ואין זה מומלץ להתפשר.

מחפשים עורך דין שעוסק בדיני נזיקין? עו"ד מיטל רובין היא הכתובת שלכם, עם ניסיון רב שנים, שירות מקצועי מעולה, דיסקרטיות מלאה ויחס אישי.

עורך דין לענייני נזיקין

דיני הנזיקין כחלק ממערכת משפט בישראל קשורים לפיצוי שאדם יחשוב שמגיע לו בשל פגיעה בגופו שלו, ברכוש שלו או פגיעה אחרת כגון לשון הרע, תקיפה של ממש או אפילו בשל מטרד (כמו רעש או זיהום אוויר). מדובר בתחום סבוך מאד שיש בו אי אילו שינויים ועדכונים עם הזמן ולכן חשוב מאד שלא לנסות להתעסק בו לבד אלא רק בליווי צמוד של עורך דין לענייני נזיקין שמתמחה בתחום ויש לו את הניסיון הנדרש כדי להבין לעומק את המשמעויות של מה שקורה. בתוך תחום זה גם נכללות תאונות שונות שקורות ובכלל זה גם תאונות דרכים.

מתי צריך לפנות לקבלת ייעוץ של עורך דין לענייני נזיקין?

כאמור, כמו בכל תחום אחר שבו נזקקים לשירות המקצועי של עורך דין – גם אם מדובר בייעוץ או ייצוג מטעמו של עורך דין לענייני נזיקין חשוב שיהיה זה עורך דין בעל ניסיון רב ככל האפשר בתחום הספציפי הזה. מי שאין לו את הידע המעמיק ביותר בעולם של תביעות הנזיקין לא בהכרח יוכל למצות את הדין עבור הלקוח שלו ולכן חשוב לוודא שעורך הדין שפונים אליו אכן מתמחה בתחום הספציפי הזה. ניסיון רב יבטיח שלעורך הדין יהיה ארגז כלים מקצועיים שבהם הוא יוכל לעשות שימוש בהתאמה אישית עבור כל לקוח ולקוח.

החשיבות של ייעוץ מקצועי ועדכני

ככל ומדובר בפגיעות בגוף או ברכוש חשוב מאד שיהיה עורך דין לענייני נזיקין צמוד ללקוח שיבין לעומק את המצב האמור, יסביר את ההשלכות על אורח חייו של הלקוח וכמובן ייצג אותו בדיונים, בבית המשפט ובכל מה שצריך. עורך הדין יוכל להבין איזה פיצוי מגיע ללקוח שלו או איך להגן על לקוח שהוגשה כנגדו תביעה ויעשה את כל מה שהוא יכול ויודע על מנת למצות את הדין עבור הלקוח שלו ולוודא שהצדק נעשה עבורו.

עו"ד מיטל רובין, מנוסה ומקצועית עם ניסיון רב בייצוג לקוחות בתיקים של תאונות דרכים ותביעות נזיקין, יחס אישי ושירות מקצועי מעולה.

עוד בנושא

עורך דין תאונות אופנוע
עורך דין תאונת אופנוע

בכל פעם שמתרחשת תאונת אופנוע צריך לקוות שלא יהיו בה הרוגים, שכן רוכבי האופנועים חשופים מאד לפגיעות מצד כלי הרכב שנמצאים על הכביש וכמובן מהכביש

קרא עוד »
ביטוח חובה לאופנוע

ביטוח חובה לאופנוע נחשב לרוב כיקר ביותר מבין האפשרויות השונות לביטוח רכב חובה. הדבר נובע בעיקר מהסבירות הגבוהה יותר של מעורבות אופנועים בתאונות דרכים, פי

קרא עוד »

הייתם מעורבים בתאונת דרכים?

תנו לי לעזור לכם

דילוג לתוכן