חייגו עכשיו:

03-605-6666

ביטוח חובה לאופנוע

ביטוח חובה לאופנוע נחשב לרוב כיקר ביותר מבין האפשרויות השונות לביטוח רכב חובה.

הדבר נובע בעיקר מהסבירות הגבוהה יותר של מעורבות אופנועים בתאונות דרכים, פי עשרה בערך ממכוניות על סמך סטטיסטיקה. יתר על כן, אופנועים מציעים הגנה מועטה לרוכבים, מה שהופך אותם לרגישים יותר לפציעות חמורות בתאונות. כדי להפחית את עלות הביטוח, גישה אחת היא לבחור בפוליסה עם השתתפות עצמית. פוליסה כזו כוללת השתתפות עצמית בגין נזק שאינו רכושי, המכסה נזקי גוף והפסד השתכרות עד שבעה ימים. חברות הביטוח מציעות פוליסות ביטוח חובה לאופנועים מוזלות על בסיס מבנה זה. עם זאת, הרעיון של ביטוח חובה בהשתתפות עצמית לא תמיד ברור למבוטחים שאולי ישמחו מההוזלה של למעלה מ-2,000 ₪ בעלות הפוליסה. זה אולי נראה כמו הצעה מפתה והוגנת, בהתחשב בהנחה בהשוואה לסכומים הגבוהים הנדרשים בדרך כלל לביטוח אופנועים.

עם זאת, בפועל, פוליסת ביטוח מסוג זה עשויה שלא להועיל. היא מיטיבה עם חברת הביטוח יותר מהמבוטח, שכן זו האחרונה מפסידה בעצם מלוא הפיצויים מראש. הדבר מתבטא במיוחד בתאונות הכוללות פציעות קלות יחסית, כגון שחיקה, כאב קל ויומיים-שלושה של היעדרות. במהלך אירועים כאמור, ייתכן והמבוטח לא יהיה זכאי לפיצוי. המלצתי היא לרכוש פוליסת ביטוח חובה מלאה המבטיחה פיצוי מהשקל הראשון.

תנו לנו לתעדף את הרווחה שלנו ולבחור בכיסוי מקיף.

עוד בנושא

עורך דין לענייני נזיקין
עורך דין נזיקין

אדם שנפגע בתאונת דרכים או היה קורבן להוצאת דיבה, מטרד כלשהו (כמו זיהום אוויר או רעש בלתי סביר), תקיפה פיזית או אפילו רשלנות רפואית צריך

קרא עוד »

הייתם מעורבים בתאונת דרכים?

תנו לי לעזור לכם

דילוג לתוכן